rellotges en blog

Un rellotge per tothom, tothom amb un rellotge

Els meus rellotges: NOVO the Street Silver & White

Deixa un comentari

Castellano / English / Italiano / Français / Deutsch / Português

Poc em podia imaginar jo que us parlaria tan aviat d’un Novo en la secció “Els meus rellotges”. Va ser una sorpresa majúscula el que la meva parella me’l regalés pel meu sant abans d’hora (és d’aquí un mes).

Primer deixeu-me que us expliqui la meva relació amb aquesta marca. La vaig descobrir per casualitat (com moltes vegades passa amb les coses bones)  navegant per internet, concretament pel Pinterest. El primer model que vaig veure va ser precisament un “The Street”, però l’altre versió, la de fons taronja i acer negre. Em va encantar. Vaig entrar a la seva pàgina web i em va acabar de seduir: els rellotges, per suposat, l’estètica de la pàgina neta i clara, el sentit de l’humor, el que ells anomenen “família” que són els seus ambaixadors, el blog…

Em vaig interessar per saber on el venien, que per la vostra informació, només és a Estats Units i Canadà. Vaig seguir-los a Twitter, Pinterest, Instagram… I els he afegit a alguns dels meus posts (allà on he pogut):

Tanta era la obsessió, que la Mònica va tenir clar el seu proper regal. I no podia haver encertat més.

Dit això, us exposo les meves impressions del rellotge. Ja sabeu que m’agrada començar per la presentació, la caixa. Cilíndrica, blanca i neta. Gustosa al tacte ja que està fabricada en pell o alguna cosa semblant. Logotip a la part superior i el nom en el frontal de color negre. A la base un text, més que un text, una responsabilitat cap al propietari del rellotge: el NOVO és per sortir i lluir-lo d’una forma fresca i divertida.

2013-10-16 19.38.13

 

Obro la caixa i em trobo un farcit negre de vellut i al centre: el The Street. Blanc, clar i potent són les meves primeres sensacions. Me’l quedo observant una estona i entro en els detalls. Logotip, marca i ribet envoltant l’esfera en color vermell, que li dóna essència de dinamisme. I el mecanisme horari, sense agulles, només un disc que gira sota la finestra que forma el logotip. Simplicitat màxima, disseny espectacular i robustesa notable.

2013-10-16 19.38.48

L’agafo. Després de veure’l per internet m’havia fet la idea que pesaria més i, per tant, em vaig endur una sorpresa molt agradable. L’acer inoxidable pren protagonisme. La corretja, ampla, s’adapta a la perfecció al canell.

El poso a hora. Faig girar el disc mitjançant la petita corona. Res de precisió, aquest rellotge et dona l’hora però no busquis el segon, deixa’t emportar i gaudeix del temps que estàs vivint. Aquest és el veritable sentit del “The Street”.  I aquesta és l’actitud que prendré quan me’l posi… i quant no.

2013-10-16 19.39.14

Vull donar les gràcies al Steve Christensen, fundador de NOVO Watch, per la seva amabilitat. T’agraeixo molt el que has fet per mi, Steve.

Deixa un comentari

