rellotges en blog

Un rellotge per tothom, tothom amb un rellotge

RELLOTGE EN ANGLÈS

1 Comentari

Ahir vaig tenir l’examen final d’anglès del curs que estic fent. Estudio aquest idioma perquè em sembla molt important dominar-lo. És la llengua més utilitzada del mon, així com la més utilitzada internacionalment com a segona llengua. Molts dels articles, vídeos o pàgines web que m’interessen estan en aquest idioma. I el traductor de google està prou bé, però vull tendir a utilitzar-lo menys en el futur.

És per aquest motiu que estic integrant l’anglès a la meva vida quotidiana: estic veient series i pel·lícules en V.O., m’esforço en llegir en anglès, faig un curs, escolto podcast… En definitiva, el que intento és que no passi un dia en el que no realitzi una activitat en anglès.

Però encara podria fer una cosa més. Fer-me amb un rellotge que digui l’hora en anglès:

Ooooohhh!! Fantàstic!

Les hores en anglès, igual que en català, tenen una estructura més o menys complexa que s’ha de dominar per poder dir bé l’hora i aquest rellotge ens ajuda en aquesta tasca.

El rellotge és de la casa Biegert & Funk, d’alemanya model Qlocktwo W. Es pot escollir entre 3 idiomes: anglès, francès i alemany. Tenen 4 combinacions d’acabats diferents, el que us he ensenyat, completament negre, el de la foto següent totalment en blanc:

(Personalment aquesta combinació no m’agrada. Sobre el fons blanc es veuen més les lletres en gris que no interessen a l’hora de marcar l’hora i en canvi les que si interessen no es distingeixen prou…)

La tercera i la quarta combinacions són molt semblants, amb el que només ensenyaré una. La diferencia és que l’acer en una és brillant i en l’altre és mate:

Aquest és el mate.

Les mesures de la caixa són 35×35 cm, que no és gaire gran, pot mostrar calendari i inclús indica els segons, sempre tot en l’idioma que escolliu. Utilitza la tecnologia LED per a mostrar la informació.

Els preus d’aquests rellotges van des dels 595 € dels de color metàl·lic fins als 685 € dels acabats en negre i blanc.

One thought on “RELLOTGE EN ANGLÈS

  1. quina bona idea! a la llarga t’aprens les hores sense adonar-te’n!
    gràcies!

Deixa un comentari

